Czy konsument może żądać zwrotu pieniędzy przy rękojmi? Czy muszę oddać pieniądze klientowi przy drugiej reklamacji?
Jednym z uprawnień klienta konsumenta (lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta) z tytułu rękojmi jest żądanie zwrotu pieniędzy. Ale nie w każdej sytuacji. I o tych wyjątkach mówię w tym krótkim video. Jesteś sprzedawcą? Ten materiał jest dla Ciebie!;)
Na moim blogu znajdziesz też wpis, który kompleksowo omawia zagadnienie rękojmi z perspektywy sprzedawcy. Znajdziesz go tutaj.

Nazywam się Ela Szymanek, jestem prawniczką i założycielką kancelarii Peace & Law.
Mój konik to umowy. Specjalizuję się w prawach autorskich, e-commerce, umowach i szeroko rozumianym biznesie online. Z wielką pasją edukuję z prawa na blogu, webinarach, festiwalach, prelekcjach a także na uczelni WSB na kierunku „E-marketing i e-commerce. Biznes w Internecie.”
Potrzebujesz konsultacji? Napisz tutaj!