Czy konsument może żądać zwrotu pieniędzy przy reklamacji?

Czy konsument może żądać zwrotu pieniędzy przy reklamacji?

Czy konsument może żądać zwrotu pieniędzy przy reklamacji? 1280 853 Elżbieta Szymanek

Czy konsument może żądać zwrotu pieniędzy przy rękojmi? Czy muszę oddać pieniądze klientowi przy drugiej reklamacji?

Jednym z uprawnień klienta konsumenta (lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta) z tytułu rękojmi jest żądanie zwrotu pieniędzy. Ale nie w każdej sytuacji. I o tych wyjątkach mówię w tym krótkim video. Jesteś sprzedawcą? Ten materiał jest dla Ciebie!;)

Na moim blogu znajdziesz też wpis, który kompleksowo omawia zagadnienie rękojmi z perspektywy sprzedawcy. Znajdziesz go tutaj.


Nazywam się Ela Szymanek, jestem prawniczką i założycielką kancelarii Peace & Law. Mój konik to umowy. Specjalizuję się w prawach autorskich, e-commerce, znakach towarowych i szeroko rozumianym biznesie online. Z wielką pasją edukuję z prawa na blogu, webinarach, festiwalach, prelekcjach a także na uczelni WSB na kierunku „E-marketing i e-commerce. Biznes w Internecie.” Potrzebujesz konsultacji? Napisz tutaj!