influenserzy

Od kilku lat
współpracuję z influenserami.

Doskanale wiem, gdzie leżą słabe punkty we współpracach z markami
i wiem jak przed nimi chronić.

Dla kogo?

Wystarczy, że jesteś właścicielem strony www i już podlegasz pod ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Nie mówiąc o RODO. Jesteś e-twórcą, dlatego lepiej, żebyś działał zgodnie z obowiązującymi przepisami. Cokolwiek robisz w sieci, musisz wiedzieć, że jest sporo przepisów dających ramy na te działania. Mam w tym spore doświadczenie, chętnie Ci pomogę.

Wykorzystywanie wizerunku, możliwość wykorzystywania cudzych znaków towarowych, prawo autorskie, w tym najczęściej prawo cytatu, to najczęstsze zagadnienia prawne dotyczące vlogerów. Własność intelektualna to mój konik. Sprawdź poniżej, jak mogę Ci pomóc.

Jako influencer najczęściej masz do czynienia z prawem reklamy. Lokowanie produktu, posty czy teksty sponsorowane mogą Cię sporo kosztować, jeśli nie są odpowiednio oznaczone. Nie mówiąc o tym, że lepiej dobrze zabezpieczyć swoje interesy przy współpracy z dużymi markami. Pamiętaj, że umowy tworzy się na czas konfliktu, nie na czas pokoju, a ja jestem od tego, żeby Ci w tym pomóc.

Kliknij i sprawdź najczęściej wybierane usługi w świecie www.

    • umowy na tworzenie stron internetowych, serwisów, sklepów
    • social media od strony prawnej
    • konkursy
    • repostowanie, oznaczanie innych marek (w szczególności w odniesieniu do czynów nieuczciwej konkurencji czy naruszeń znaków towarowych)
    • prawa autorskie w social mediach
    • analiza umów z agencjami marketingowymi (prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads, Facebook Ads, SEO etc.)
    • zagadnienia związane ze sprzedażą tradycyjną lub online
    • regulaminy sklepów/serwisów
    • procesy zakupowe od strony prawnej
    • relacje B2B
    • sprzedaż konsumencka i wszystkie zagadnienia z nią związane
    • zabezpieczenie zbierania danych osobowych online, polityki prywatności cookies
    • audyty RODO
    • wdrażanie RODO
    • umowy o przeniesienie praw autorskich
    • umowy licencyjne
    • granice inspiracji cudzym utworem
    • utwory zależne
    • współautorstwo
    • ocena możliwości wykorzystania wizerunku
    • umowy na wykorzystanie wizerunku
    • podejmowanie działań w związku z bezprawnym wykorzystaniem wizerunku
    • podejmowanie działań w związku z naruszeniem dóbr osobistych
    • ocena legalności reklamy i ewentualne ograniczenia
    • lokowanie produktów
    • umowy dla influencerów
    • ocena legalność reklamy produktów w tekstach sponsorowanych
    • analiza związana z przejawami nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy
    • rejestracja znaków towarowych, wzorów przemysłowych
    • umowy zabezpieczające własność przemysłową
    • zabezpieczenie praw własności intelektualnej w relacji z pracownikami, freelancerami, podwykonawcami etc.
    • pomoc prawna przy wszelkiego rodzaju zagadnieniach prawnych pojawiających się w świecie www.
    • umowy
    • opinie prawne
    • doradztwo

Cenię Twój czas, cenię mój. Sprawdź jak pracuję.

rozliczenie godzinowe
cena netto

od 250 zł
/h

  • + rozliczenie w oparciu o estymowany czas pracy lub
  • + rozliczenie w oparciu o realny czas pracy (np. negocjacje
  • ugody)
poproś o wycenę
KONSULTACJA ONLINE
cena netto

od 350 zł

  • + konsultacja podstawowa gdy masz konkretne pytania
  • + konsultacja rozszerzona gdy potrzebujesz strategicznych rozwiązań
  • + wybierz termin i spotkajmy się online (lub offline w Poznaniu)
zarezerwuj termin

Nie ma lepszej reklamy niż zadowoleni Klienci.

Poniższa wiedza może Ci się przydać, skorzystaj!

Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się!